Předmět: Seminář anglického jazyka 3

« Zpět
Název předmětu Seminář anglického jazyka 3
Kód předmětu KAJ/4031
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Pavlíková Jana, Mgr. Ph.D., M.A.
Obsah předmětu
Metody práce používané v semináři navazují na předchozí komunikativní přístup ke zvládnutí jazyka i jednotlivých diskusních témat. Témata probíraná v seminářích nadále akcentují mezipředmětové vztahy a tvoří uzavřený celek spolu s tématy rozvíjenými v předmětech britských amerických reálií. Tento kurz je také k dispozici online na Moodlu UJEP a je určen i pro studenty programu Erasmus.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
Výstupy z učení
V souladu se zvolenou výchozí učebnicí jsou dále rozvíjeny řečové dovednosti (mluvení, poslech a čtení). Předmět je postupně gradován a vede, po získání jednotlivých zápočtů, ke složení druhé stěžejní zkoušky z praktického jazyka (Jazykový soubor 2), která dosáhne úrovně C1 dle Evropského referenčního rámce pro jazyky).
Na konci Semináře anglického jazyka 3 bude student ovládat anglický jazyk na úrovni C1 a v některých oblastech i C2 tak, jak je tato úroveň popsána v Evropském referenčním rámci pro jazyky.
Předpoklady
Pro zápis nejsou stanoveny žádné požadavky.

Hodnoticí metody a kritéria
Didaktický test

Požadavky dle pokynů vyučujícího.
Doporučená literatura
  • Dainty, P. Phrasal verbs in context. London: North Star ELT, 2010.
  • Dell, F. & Broadhead, A. Objective CAE.. Cambridge: Cambridge University Press, 2002.
  • Dell, F. & Broadhead, A. Objective proficiency. Cambridge: Cambridge University Press, 2007.
  • Gude, K. & Duckworth, M. Proficiency masterclass. Oxford: Oxford University Press., 2004.
  • Hewings, M. Advanced grammar in use: a self-study reference and practice book for advanced learners of English with answers. Cambridge, UK: Cambridge University Press, 2005.
  • Jones, L. New Progress to Proficiency:self-study. Student´s book. Cambridge: Cambridge University Press, 2002.
  • Kenny, M., Roderick, M. & Nuttall, C. Expert proficiency coursebook and audio CD pack. London: Longman, 2013.
  • Swan, M. & Walter, C. How English works: a grammar practice book with answers. Oxford: Oxford University Press, 2000.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Anglický jazyk a literatura (dvouoborové) (A14) Kategorie: Filologické vědy 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Přírodovědecká fakulta Studijní plán (Verze): Anglický jazyk a literatura (A14) Kategorie: Filologické vědy 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Anglický jazyk a literatura (dvouoborové) (A14) Kategorie: Filologické vědy 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Přírodovědecká fakulta Studijní plán (Verze): Anglický jazyk a literatura (A14) Kategorie: Filologické vědy 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Přírodovědecká fakulta Studijní plán (Verze): Anglický jazyk a literatura (A14) Kategorie: Filologické vědy 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Anglický jazyk a literatura (dvouoborové) (A14) Kategorie: Filologické vědy 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní