Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Student bude realizovat dvoutýdenní souvislou pedagogickou praxi na Základní škole (speciální, praktické apod.). Cílem je postupné získávání praktických dovedností pod vedením cvičného učitele. Student bude hospitovat a provádět asistentské práce, v určeném rozsahu bude realizovat samostatné výstupy pod vedením cvičného učitele na základě samostatně vypracovaných příprav, bude konzultovat s vedoucím učitelem postupy výuky, bude asistovat při výuce, vykonávat i další povinnosti učitele mimo výuku, zúčastní se akcí školy a podrobně se seznámí s administrativní stránkou školní a pedagogické dokumentace. Samostatným úkolem bude příprava, vypracování a realizace krátkodobého projektu a následné hodnocení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Pozorování, Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Cílem praxe je propojení teoretických disciplín s praxí, uvědomělý nácvik pedagogických dovedností se zaměřením na úkoly a specifické rysy primárního vzdělávání.
Student je seznámen s organizací a přípravou výchovně vzdělávací činnosti a s pedagogickou dokumentací. Má zkušenosti se samostatnou realizací výchovně vzdělávací činnosti. Je schopen provádět analýzu výsledků vyučování a vlastního pedagogického výkonu.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozhovor, Rozbor portfolia studenta, Hospitace
|
Doporučená literatura
|
-
Kollariková,Z., Pupala,B. Předškolní a primární pedagogika. Praha, 2001. ISBN 80-7178-585-7.
|