-
BELZ, H., SIEGRIST, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha, Portál, 2001. ISBN 80-7178-479-6.
-
HRABAL, V. st., HRABAL, V. ml. DIAGNOSTIKA. Pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky.. Praha: UK, 2004. ISBN 80-246-0319-5.
-
HUNTEROVÁ, M. Účinné vyučování v kostce. Praha: Portál, 1999.
-
JANIŠ, K., KRAUS, B., VACEK, P. Kapitoly ze základů pedagogiky. 2. vydání. Hradec Králové, Gaudeamus, 2005..
-
KALHOUS, Z., OBST, O. A KOL. Školní didaktika. Praha, Portál, 2002.
-
KOLÁŘ, Z., RAUDENSKÁ, V., FRÜHAUFOVÁ, V. Didaktické znalosti a dovednosti učitele. Ústí nad Labem: PF UJEP, 2001. ISBN 80-7044-361-8.
-
KREMLIČKOVÁ, M. Praktická cvičení z předškolní pedagogiky a pedagogická praxe. Praha: SPN, 1990. ISBN 0-04-23695-2.
-
PASCH, M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-054-2.
-
PETTY, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 1996. ISBN 80-7178-070-7.
-
PODLAHOVÁ, L. Pedagogická praxe. (Průvodce pro současné studenty a budoucí učitele). 1. vyd.. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého, 1998. ISBN 80-7067-793-7.
-
PODLAHOVÁ, L. Ze studenta učitelem. Student ? praktikant ? začínající učitel. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého, 2002. ISBN 80-244-0444-3.
-
PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 2009.
-
PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. Pedagogický slovník. Praha:Portál, 1998.
-
ŠIKULOVÁ, R., KOLÁŘ, Z. Kapitoly z obecné pedagogiky. Ústí nad Labem: PF UJEP, 2003.
|