| Fakulta | Pedagogická fakulta (PF) |
|---|---|
| Studijní program | Teorie vzdělávání v bohemistice (P0111D300013) |
| Studijní obor / Specializace | Teorie vzdělávání v bohemistice (P0111D300013/0 - A20) |
| Stupeň získané kvalifikace | Doktorský |
| Forma studia | Kombinovaná |
| Standardní doba studia | 4 roky |
| Počet ECTS kreditů | 240 |
| Udělovaná kvalifikace | Doktor (8) |
| Přístup k dalšímu studiu | Doktorský titul je nejvyšším dosažitelným stupněm vzdělání v českém školském systému. |
| Způsob ukončení | Státní doktorská zkouška a obhajoba disertační práce. |
| Studijní a zkušební řád | URL |
| Fakultní koordinátor | nespecifikováno |
| Klíčové studijní výstupy | Cílem doktorského studijního programu je připravit kvalifikované odborníky v oblasti teorie jazykového a literárního bohemistického vzdělávání a oborové didaktiky, kteří budou schopni propojit vysokou odbornou (tj. lingvistickou či literárněvědnou) kompetenci s hledisky pedagogicko-psychologickými, didaktickými a interdisciplinárními. Cílem studijního programu je také poskytnout pracovníkům vysokých škol i kvalitním učitelům z praxe možnost * dalšího profesního růstu v oblasti teorie vzdělávání, oborové didaktiky či předmětové metodiky; * přispívat k rozvoji zmíněných oborů, které jsou pojaty jako plnohodnotné vědní oblasti; * soustředit pozornost k výzkumu českého jazyka a literárního textu v pedagogické komunikaci; * řešit specifické otázky školní edukace s ohledem na výuku českého jazyka a literatury na všech stupních škol a s ohledem na nejširší spektrum adresátů (odborná, učitelská, studentská veřejnost). |
| Specifické požadavky pro přijetí | nespecifikováno |
| Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání | nespecifikováno |
| Kvalifikační požadavky a předpisy | nespecifikováno |
| Profil programu | nespecifikováno |
| Podmínky pokračování studia | nespecifikováno |
| Profesní profily absolventů s příklady | nespecifikováno |
| Garant oboru / specializace | unspecified |
| Celkem 240 kreditů |
|---|
| Celkem 240 kreditů |
|---|