|
Klíčové studijní výstupy
|
Cílem studia je připravit kompetentní odborníky, kteří budou v dlouhodobého horizontu schopni koncepčně řídit, podporovat a koordinovat fungování a výkony subjektů působících v kulturních a kreativních odvětvích, přičemž tyto subjekty mohou být zaměřeny například na architekturu, grafický a produktový design, audiovizuální tvorbu, hudbu, knižní vydavatelství, herní průmysl a vývoj softwaru, reklamu a copywriting, výtvarná a performativní umění, umělecká řemesla nebo péči o kulturní dědictví. Jedná se jak o pracovníky samotných firem působících v kulturních a kreativních odvětvích, ale i odborníky intermediálních institucí a subjektů veřejného sektoru, kteří budou mít na starosti koncepční programy a strategie na podporu kulturních a kreativních odvětví. Smyslem je zajistit odborníky, kteří rozumí problematice ekonomických oborů, ale zároveň chápou podstatu fungování kulturních a kreativních odvětví, jelikož studijní program bude zaměřen na soudobě akcentovaná kulturní a kreativní odvětví ekonomiky, a to zejména na stránku jejich managementu, koncepční podpory a strategického řízení.
|