-
BRANDENBURG, Robyn, ed. et al. Teacher education: innovation, intervention and impact. Singapore: Springer,. 2016. ISBN 978-981-10-0784-2.
-
GULOVÁ, Lenka, ed. Studentské profesní praxe - multikulturní lekce ve školách a v dalších institucích: výukové materiály. Brno: Masarykova univerzita, 2015. ISBN 978-80-210-8119-2.
-
LOJDOVA., Kateřina et al. Determinanty účinnosti učitelských praxí. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2016. ISBN 978-80-210-8132-1.
-
SPILKOVÁ, Vladimíra a kol. Klinická škola a její role ve vzdělávání učitelů. [Praha]: Retida spol. s r.o., 2015. ISBN 978-80-260-9405-0.
-
STEHLÍKOVÁ, Naďa. Využití videa ve výuce didaktiky matematiky: pražské zkušenosti. In: JANÍK, Tomáš a MINAŘÍKOVÁ, Eva. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. Brno: Paido, 2011.
-
STEHLÍKOVÁ, Naďa. Využití videozáznamů pro rozvoj didaktických znalostí obsahu budoucích učitelů matematiky. In: Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů. Brno: Paido. 2009.
-
STROUHAL, Martin, ed. Učit se být učitelem: k vybraným problémům učitelského vzdělávání. První vydání. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2016. ISBN 978-80-246-3465-4.
|