Vyučující
|
-
Jánská Michaela, Ing. PhD.
|
Obsah předmětu
|
Úvod do marketingu, význam marketingu, hlavní zásady a základní pojmy marketingu 2. Marketingový proces a plánování 3. Marketing informačních systémů 4. Informační a organizační předpoklady výzkumu 5. Analýza kupního chování 6. Podnik v marketingovém prostředí 7. Identifikace tržních segmentů, výběr cílových skupin a tvorba tržní pozice 8. Produkt - značka produktu, životní cyklus produktu, vývoj nového produktu 9. Cena 10. Obchodní operace 11. Komunikační mix 12. Public relations 13.Semestrální projekt
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu Marketing je zaměřit se na osvojení si základních pojmů a kategorií marketingu, významu marketingu a marketingového plánovaní, analýzy marketingového prostředí, základní principy marketingu a interakci marketingového informačního systému.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Podmínkou získání zápočtu je aktívní zapojení na cvičení a vypracování a obhajoba semestrálního projektu. 1. Aktívní zapojení na cvičení Studenti plní a odevzdávají úkoly zadané na cvičení - odevzdávání úkolů do Moodle. Maximum bodů 20 bodů (max. 2 na každém cvičení) Minimum bodů z aktivit na cvičení je 10 2. Semestrální projekt - vypracování a prezentace (max. 60 bodů, min. 30) 3. Docházka na cvičení (min. 75 %) počet 20 bodů
|
Doporučená literatura
|
-
Jakubíková, D. Strategický marketing- strategie a trendy. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
-
Karlíček, M. a kol. Základy marketingu. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
-
Kotler, P., Keller, K. L. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Zamazalová, M. a kol. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.
|