Vyučující
|
-
Krátká Magdalena, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Náslechy na vybraných základních a středních školách. 2. Analýza náslechů. 3. Vlastní výstupy. 4. Analýza výstupů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Studenti vykonávají průběžnou pedagogickou praxi na vybrané střední škole pod vedením zkušeného učitele. Po absolvování náslechů realizuje každý student vlastní výstup před žáky. Kurz navazuje na předcházející kurzy didaktiky matematiky.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
1. Vypracování analýzy videozáznamu vyučovací hodiny 2. Aktivní účast na násleších 3. Vypracování analýzy vyučovací hodiny 4. Vedení (části) výuky
|
Doporučená literatura
|
-
časopis Matematika, Fyzika, Informatika [Prometheus]; Učitel matematiky [JČMF].
-
Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání. Matematika.
-
Standardy a testové úlohy z matematiky pro Gymnázium.
-
Fuchs, E., Hrubý, D. Postavení matematiky ve školním vzdělávacím programu. Čtyřletá gymnázia. Praha: Prometheus, 2006.
-
Hejný, M. a kol. Teória vyučovania matematiky 2. Bratislava: SPN, 1990.
-
kol. autorů. Matematika pro gymnázia. [řada učebnic pro gymnázia] Praha: Prometheus.
|