Vyučující
|
-
Měsíček Libor, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Historie mapování sítí 2. Pojmy analýzy sociální sítě (uzel, vazba, metriky a tzv. sociální sítě) 3. Metody pro získání a analýzu dat 4. Grafická reprezentace sítě 5. Metriky sociální sítě 6. SW nástroje pro analýzu sítě 7. Interpretace výsledků analýzy 8. Profesní sociální sítě 9. Sociální sítě v podniku 10. Zásady přítomnosti společnosti na sociálních sítích 11. Využití sociální sítě pro podporu řízení vztahu se zákazníky
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je poskytnout studentům přehled o možnostech využití metod analýzy sociálních sítí v podnikové praxi, dostupných nástrojích a praktickém přínosu pro zlepšení fungování společnosti, vazby se zákazníky a prodeje výrobků a služeb. Předmět může být vyučován v českém nebo anglickém jazyce.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Písemný test
|
Doporučená literatura
|
-
Janouch, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 9788025127957.
-
Scott, J. Social network analysis: a handbook. London: SAGE Publications, 2000, ISBN 978-0-76196338-7.
-
Sterne, J. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Brno: Computer Press, 2011, ISBN 978-80-251-3340-8.
|