Předmět: Sociální sítě

» Seznam fakult » PRF » KI
Název předmětu Sociální sítě
Kód předmětu KI/SON
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Měsíček Libor, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Historie mapování sítí 2. Pojmy analýzy sociální sítě (uzel, vazba, metriky a tzv. sociální sítě) 3. Metody pro získání a analýzu dat 4. Grafická reprezentace sítě 5. Metriky sociální sítě 6. SW nástroje pro analýzu sítě 7. Interpretace výsledků analýzy 8. Profesní sociální sítě 9. Sociální sítě v podniku 10. Zásady přítomnosti společnosti na sociálních sítích 11. Využití sociální sítě pro podporu řízení vztahu se zákazníky

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Cílem předmětu je poskytnout studentům přehled o možnostech využití metod analýzy sociálních sítí v podnikové praxi, dostupných nástrojích a praktickém přínosu pro zlepšení fungování společnosti, vazby se zákazníky a prodeje výrobků a služeb. Předmět může být vyučován v českém nebo anglickém jazyce.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Písemný test
Doporučená literatura
  • Janouch, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 9788025127957.
  • Scott, J. Social network analysis: a handbook. London: SAGE Publications, 2000, ISBN 978-0-76196338-7.
  • Sterne, J. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Brno: Computer Press, 2011, ISBN 978-80-251-3340-8.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr