Název předmětu | Praktikum z počítačové grafiky |
---|---|
Kód předmětu | KI/PPGR |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | nespecifikováno |
Studijní praxe | nespecifikováno |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
vykreslování jednoduchých 3D těles; reprezentace a modelování objektů; operace s objekty; polygony a NURBS křivky a plochy; promítací metody; problém viditelnosti, osvětlovací modely, textury, stínovací metody, animace
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Předmět je věnován praktickému vyzkoušení teorie a algoritmů dvourozměrné a třírozměrné počítačové grafiky, se kterými se studenti seznámili v rámci předmětu Počítačová grafika. Studenti se naučí využít předem získané znalosti jak při práci s komerčními aplikacemi pro 3D modelování, tak při tvorbě vlastních algoritmů.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
KI/CGR ----- nebo ----- KI/KPGR ----- nebo ----- KI/PGR |
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
- 80% docházka - plnění úkolů v jednotlivých seminářích - vyhotovení semestrální práce v podobě animace či 3D statického obrazu odpovídající složitosti |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Přírodovědecká fakulta | Studijní plán (Verze): Informatika (dvouoborové) (A14) | Kategorie: Informatické obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Přírodovědecká fakulta | Studijní plán (Verze): Informační systémy (A14) | Kategorie: Informatické obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Přírodovědecká fakulta | Studijní plán (Verze): Informatika (dvouoborové) (A14) | Kategorie: Informatické obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |