-
BRANDENBURG, Robyn, ed. et al. l. Teacher education: innovation, intervention and impact.. Singapore: Springer, 2016. ISBN 978-981-10-0784-2.
-
DYTRTOVÁ, R., KRHUTOVÁ, M. Učitel. Příprava na profesi. Praha: Grada, 2009..
-
GULOVÁ, Lenka, ed. Studentské profesní praxe - multikulturní lekce ve školách a v dalších institucích: výukové materiály.. Brno: Masarykova univerzita,, 2015. ISBN 978-80-210-8119-2.
-
Jančaříková, K. a kol. Didaktické zásady v přírodovědném vzdělávání. Pedagogická fakulta UK Praha, 158 s, 2022. ISBN 9788076032897.
-
KALHOUS, Z.; OBST, O. Školní didaktika. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-253-X.
-
LOJDOVÁ, Kateřina et al. Determinanty účinnosti učitelských praxí.. Brno: Masarykova univerzita,, 2016. ISBN 978-80-210-8132-1.
-
SPILKOVÁ, Vladimíra a kol. Klinická škola a její role ve vzdělávání učitelů. [Praha]: Retida spol. s r.o., 2015. ISBN 978-80-260-9405-0.
-
STROUHAL, Martin, ed. . Učit se být učitelem: k vybraným problémům učitelského vzdělávání.. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum,, 2016. ISBN 978-80-246-3465-4.
|