|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Digitální kompetence v RVP a terminologie IKT 2. Plánování výuky a formulace cílů 3. Moderní vyučovací metody se zapojením digitálních technologií 4. Interaktivní aplikace a jejich využití ve výuce 5. Multimediální data a jejich vliv na motivaci žáků 6. Digitální technologie ve vzdělávání 7. Kancelářské nástroje a jejich využití ve vzdělávání 8. Využití cloudových služeb v didaktickém procesu 9. Bezpečnost IKT a etika digitálního obsahu 10. Školní informační systémy 11. Analýza a vyhodnocování dat o výuce 12. Aktuální trendy ve výuce v oblasti digitálních technologií
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem je studenty připravit na využívání digitálních technologií v prostředí školy. Základem je schopnost využití aplikací a technologií používaných jak v přímé, tak nepřímé pedagogické činnosti.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Předmět je zakončen zápočtovým testem, který ověří schopnost a dovednost studenta zapojit rozvoj digitálních klíčových kompetencí do výukové hodiny. Test zároveň prověří, jak je student schopen začlenit do vyučovacího procesu digitální technologie a vhodně zvolené nástroje na podporu výuky. Opravné termíny testu mohou probíhat formou ústní konzultace.
|
|
Doporučená literatura
|
-
https://clanky.rvp.cz/wp-content/upload/prilohy/21855/digitalni_kompetence_pedagogu_digcompedu.pdf..
-
Skripta k předmětu.
-
Horák, J., Keršláger, M. Pořítačové sítě pro začínající správce. 5. vyd. Computer Press. 2011. ISBN 978-80-251-3176-3.
-
Šulc V. Kybernetická bezpečnost. EAN: 9788073807375.
|