|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Cílem předmětu je ukázat možnosti integrace informačních a komunikačních technologií do výuky různých předmětů s důrazem na podporu čtenářské, matematické, finanční a přírodovědné gramotnosti. Studenti se seznámí s mezipředmětovými přesahy IKT, využitím výukových aplikací a online služeb, a naučí se navrhovat efektivní strategie začleňování technologií do oborových didaktik, aby podpořili rozvoj klíčových kompetencí žáků. Témata: Mezipředmětové přesahy IKT do oborových didaktik (1/S) Výukové aplikace a online služby pro podporu oborových didaktik (1/P) Využití IKT v didaktikách: čtenářská gramotnost (1/S) Využití IKT v didaktikách: matematická gramotnost (1/S) Využití IKT v didaktikách: finanční gramotnost (1/S) Využití IKT v didaktikách: přírodovědná gramotnost (1/S)
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
|
Výstupy z učení
|
Účastníci integrují ICT do výuky různých předmětů a navrhují výukové strategie na podporu gramotností žáků (čtenářská, matematická, finanční, přírodovědná) (Kompetence 2.1-2.5, 3.1, 3.3, 4.2, 6.1-6.2). U kompetence 1.1 se předpokládá její rozvinutí již před vstupem do programu.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Zápočet: tvořivá práce ve skupině, prezentace výsledků řešení projektu před ostatními skupinami
|
|
Doporučená literatura
|
|