-
Boyle, M. Research in action: a guide to best practice in participatory action research. 2012.
-
GIDDENS, A. Sociologie. Praha, Argo, 595 s.. 1999.
-
Hall, M. C. Fieldwork in tourism. Methods, Issues and Reflections.. 2010.
-
HAMPL, M., a kol. Geografická organizace společnosti a transformační procesy v České republice. PF UK, Praha,394 s.. 1997.
-
Cheng, M., Edwards, D. Social media in tourism: a visual analytic approach.. Current Issues in Tourism, 18(11), 1080-1087. 2015.
-
KOPP, Jan. Úvod do regionálního výzkumu. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2001. ISBN 80-7082-762-9..
-
Oldrup, H. H., & Carstensen, T. A. Producing geographical knowledge through visual methods. 2012.
-
Pásková, M. Udržitelnost rozvoje cestovního ruchu. Gaudeamus, Hradec Králové.. 2009.
-
SHEPPARD, E., McMASTER, R. B., (eds.), 2004. Scale and Geographic Inquiry: Nature, Society, and Method. Blackwell, Oxford, 272 s..
-
Toušek, V., Kunc, J., Vystoupil, J. (eds.) . Ekonomická a sociální geografie. MU Brno.. 2008.
-
ZICH, F., 2004. Úvod do sociologického výzkumu. VŠFS, Praha, 116 s..
|