1. Úvod (sylabus, požadavky ke splnění předmětu, obsah semináře, ) 2. Teoretické zarámování 3. Využití technologií v praxi 4. Prezentace vybraných technologií 5. Virtuální realita I (3D modely, uživatelské prostředí, komponenty, výrobci) 6. Rozšířená realita I (3D modely, uživatelské prostředí, komponenty) 7. Prezentace konceptu semestrálního projektu 8. Virtuální realita II (praktické ukázky aplikací, funkcionalita) 9. Rozšířená realita II (praktické ukázky aplikací, funkcionalita) 10. Prezentace průběžných výsledků 11. Možnosti využití technologií v rámci geografie 12. Prezentace semestrálních projektů
|
-
ANDĚL, J., BIČÍK, I., DOSTÁL, P., LIPSKÝ, Z., SHAHNESHIN, S. G. (eds.), 2010. Landscape Modelling. Geographical Space, Transformation and Future Scenarios. Springer Dordrecht, Heidelberg, London, New York, pp. 203.
-
Chopra, I. Google SketchUpForDummies. 2007.
-
ORŠULÁK, T., PACINA, J., 2012. 3D modelování a virtuální realita. UJEP, Ústí nad Labem..
-
Pokorný, P. Blender: Naučte se 3D grafiku. Praha, 2006. ISBN 80-730-0203-5.
-
studijní opory:. Geoinformatika; 3D modelování a virtuální realita; Vybrané geografické přístupy v regionálním rozvoji a územním plánování.
-
Žára, J., Beneš, B., Felkel, P. Moderní počítačová grafika, Computer Press, Brno, 2005.
|