Vyučující
|
-
Krátká Magdalena, PhDr. Ph.D.
-
Hejnová Eva, RNDr. Ph.D.
-
Králík Jiří, RNDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Obsahové zaměření přípravného semináře k pedagogické praxi vychází z potřeby připravit studenta na klinickou a asistentskou praxi a vybavit jej dostatečně teoretickými základy pro úspěšné vykonání pedagogických praxí. Cílem předmětu je v obecné části seznámení se školským systémem, základy školské legislativy, kurikulárními dokumenty, organizací a bezpečností práce ve školských zařízeních. V části oborové pak seznámení s didaktickou transformací učiva pro konkrétní stupně škol. Součástí jsou požadavky oborových didaktiků na výstupy z klinické a asistentské praxe. Předmět probíhá současně s Klinickou pedagogickou praxí a reflektuje její průběh. Organizačně, metodicky i kontrolně zajišťují tento předmět oboroví didaktici na katedrách studijního programu (varianta studijního plánu MAIOR i MINOR). Zápočet uděluje metodik CPP na podkladě souhlasného stanoviska oborových didaktiků (varianta studijního plánu MAIOR i MINOR).
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Aktivní účast a splnění všech úkolů zadaných na semináři.
|
Doporučená literatura
|
-
D. Christodoulou. Sedm mýtů o vzdělávání. Praha. 2022.
-
J. Holt. Proč děti neprospívají. Volary. 2003.
|