Vyučující
|
-
Povolná Lucie, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu je členěn do třech částí: 1. Marketing je zaměřen především na marketing vědecký, vychází z obecných marketingových principů a zdůrazňuje roli vědy pro společnost a cílové skupiny, se kterými by měl vědec pracovat. 2. Management provede účastníky základními elementy řízení, z nichž mnohé budou nápomocny při organizaci jejich práce a komunikaci v rámci struktur firem a institucí. 3. B2B představí firemní prostředí z hlediska uplatnění se na trhu. Účastníkům to napomůže pochopení, jak průmyslové firmy přistupují ke stanovování svých obchodních a výrobních strategií a čemu musí čelit.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Předmět provede vědecké pracovníky základními principy marketingu a managementu. To jim umožní efektivněji zhodnotit výsledky své práce ve smyslu lepší komunikace vědeckých výsledků vůči nevědecké veřejnosti. Ta je nezbytná v procesu podpory výzkumných aktivit, ale také v přijímání nových řešení a objevů společností a jejich zavádění do praxe, dále při společné práci na projektech s dalšími institucemi a firmami. Veškeré poskytnuté informace budou přizpůsobeny tak, aby odpovídaly zaměření aktivit vědeckých pracovníků a napomohly jim v lepší organizaci a komunikaci jejich práce zájmovým skupinám vně jejich pracoviště. Jedná se zejména o vědecký marketing, popularizaci vědy, řízení práce a přehled o marketingu z hlediska firem.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Písemný test z probírané látky Zpracování projektu komunikace vlastní vědecké práce
|
Doporučená literatura
|
|