Předmět: Kurz marketingu a managementu pro mladé vědce

» Seznam fakult » PRF » KFY
Název předmětu Kurz marketingu a managementu pro mladé vědce
Kód předmětu KFY/PD308
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Doktorský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 10
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Povolná Lucie, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Obsah předmětu je členěn do třech částí: 1. Marketing je zaměřen především na marketing vědecký, vychází z obecných marketingových principů a zdůrazňuje roli vědy pro společnost a cílové skupiny, se kterými by měl vědec pracovat. 2. Management provede účastníky základními elementy řízení, z nichž mnohé budou nápomocny při organizaci jejich práce a komunikaci v rámci struktur firem a institucí. 3. B2B představí firemní prostředí z hlediska uplatnění se na trhu. Účastníkům to napomůže pochopení, jak průmyslové firmy přistupují ke stanovování svých obchodních a výrobních strategií a čemu musí čelit.

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Předmět provede vědecké pracovníky základními principy marketingu a managementu. To jim umožní efektivněji zhodnotit výsledky své práce ve smyslu lepší komunikace vědeckých výsledků vůči nevědecké veřejnosti. Ta je nezbytná v procesu podpory výzkumných aktivit, ale také v přijímání nových řešení a objevů společností a jejich zavádění do praxe, dále při společné práci na projektech s dalšími institucemi a firmami. Veškeré poskytnuté informace budou přizpůsobeny tak, aby odpovídaly zaměření aktivit vědeckých pracovníků a napomohly jim v lepší organizaci a komunikaci jejich práce zájmovým skupinám vně jejich pracoviště. Jedná se zejména o vědecký marketing, popularizaci vědy, řízení práce a přehled o marketingu z hlediska firem.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Písemný test z probírané látky Zpracování projektu komunikace vlastní vědecké práce
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr