Název předmětu | Didaktický seminář ZŠ |
---|---|
Kód předmětu | KFY/PA32 |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | nespecifikována |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Příklady témat, která budou se studenty v semináři probírána:Kladení otázek aneb jak otázky pomáhají rozvíjet myšlení a učeníDiskutování aneb učíme se mluvit a mluvíme, abychom se učiliMentální mapování aneb jak vytváření mentálních map pomáhá uspořádat myšlení a učeníDivergentní myšlení aneb jak tvořivé myšlení pomáhá dětem, aby si k učivu nalezly osobní přístupKooperativní učení aneb jak společné učení rozvíjí sociální a rozumové dovednostiSebehodnocení aneb jak sebehodnocení může zlepšit sebevědomí a výsledky učeníPartnerské vyučováníMetody opakování naučené látkySkupinová práce žákůJak rozvíjet klíčové kompetence ve výuce
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Seminář navazuje na předměty Didaktika fyziky I, II, III, Průběžnou pedagogickou praxi a na souvislé praxe. Cílem semináře je se studenty diskutovat konkrétní problémy, se kterými se při praktické výuce setkali a nalézt vhodná řešení. Dalším cílem semináře je diskuse o vybraných aktuálních problémech didaktiky fyziky (např. využití netradičních forem vyučování jako je projektová výuka, výuka v terénu, práce s problémovými žáky i s žáky talentovanými atd.).
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|