| Název předmětu | Didaktický seminář z fyziky |
|---|---|
| Kód předmětu | KFY/KDIDS |
| Organizační forma výuky | Cvičení |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
1) Proč se učit fyziku? Co znamená být dobrým učitelem? Co je dobrá škola? 2) Úloha výuky fyziky ve vzdělávacím systému v ČR i ve světě. Základní školské dokumenty. 3) Úloha motivace žáků ve výuce a vybrané příklady jejího využití ve výuce fyziky. 4) - 5) Metody výuky. 6) - 7) Plánování hodiny a hodnocení výsledků výuky. 8) Stěžejní poznatky ve výuce fyziky. 9) Fyzika v globálních souvislostech.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
Zápočet bude udělen na základě docházky, vypracování určených příprav na vyučovací hodinu a mikrovýstupu studenta s předvedením minimálně jednoho žákovského experimentu k vybranému fyzikálnímu tématu. |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|