Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
V kursu budeme v (téměř) kontrolovaném prostředí simulovat právě tyto praktické aspekty práce učitele. Vyzkoušíme si: * práci s funkčními pomůckami * identifikaci chyb u nefunkčních pomůcek * probírku a úklid depozitáře učebních pomůcek * práci s plasty a dřevem (řezání, lepení) * práci s dráty a drobnými elektrosoučástkami (pájení, práci s DPS) * návrh a kresbu drobných předmětů pro 3d tisk
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Nejen s křídou pracuje učitel, a tak je možné, že dříve či později vás čekají: * práce s různými učebními pomůckami * drobné opravy učebních pomůcek * drobné úpravy učebních pomůcek * vyhledávání nových učebních pomůcek * návrhy a výroba učebních pomůcek * správa depozitáře učebních pomůcek.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Ochota zamazat si ruce a spolupracovat.
|
Doporučená literatura
|
-
Otruba K. a kol. Příručka pro začínající učitele fyziky (UPOL, 2009) - dostupná na webu KEF PřF UPOL: http://exfyz.upol.cz/didaktika/, přímý.
|