Název předmětu | Přípravný seminář k pedagogické praxi |
---|---|
Kód předmětu | KCH/KPSPP |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 1 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | nespecifikováno |
Studijní praxe | nespecifikováno |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Obsahové zaměření přípravného semináře k pedagogické praxi vychází z potřeby připravit studenta na klinickou a asistentskou praxi a vybavit jej dostatečně teoretickými základy pro úspěšné vykonání pedagogických praxí. Cílem předmětu je v obecné části seznámení se školským systémem, základy školské legislativy, kurikulárními dokumenty, organizací a bezpečností práce ve školských zařízeních. V části oborové pak seznámení s didaktickou transformací učiva pro konkrétní stupně škol. Součástí jsou požadavky oborových didaktiků na výstupy z klinické a asistentské praxe. Předmět probíhá současně s Klinickou pedagogickou praxí a poskytuje jí teoretický rámec. V rámci semináře student provádí srovnání ŠVP vybrané školy s RVP a jeho rozpracování do tématického plánu, sleduje způsob rozvoje a hodnocení klíčových kompetencí v rámci VO MaJA, dale sleduje mezipředmětové vztahy, využívání informačních technologií apod.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|