| Název předmětu | Přípravný seminář k pedagogické praxi |
|---|---|
| Kód předmětu | KBI/PSPPN |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 1 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Obsahové zaměření přípravného semináře k pedagogické praxi vychází z potřeby připravit studenta na průběžnou a obě souvislé praxe a prohloubit vybavení dostatečně teorií pro úspěšné vykonání pedagogických praxí. Cílem předmětu je v obecné části seznámení se školským systémem, základy školské legislativy, kurikulárními dokumenty, organizací a bezpečností práce ve školských zařízeních. V části oborové pak prohloubení informací o didaktické transformaci učiva pro konkrétní stupně škol, navazující na praxe v bakalářském stupni studia. Součástí jsou požadavky oborových didaktiků na výstupy z průběžné a souvislých praxí. Předmět probíhá současně s Průběžnou pedagogickou praxí a reflektuje její průběh. O
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
- účast na seminářích - vypracování zápočtové práce |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|