Vyučující
|
-
Jančaříková Kateřina, doc. PhDr. Ph.D.
-
Němcová Lenka, RNDr. CSc.
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod ? význam praktických cvičení v biologii, bezpečnost práce při realizaci pokusů 2. Určování rostlin v přírodě 3. Poznávaní machů a lišejníků 4. Poznávaní hub, odlišení jedlých a jedovatých hub 5. Poznávaní kapraďorostů 6. Poznávaní jehličnanů 7. Hlísty a jejich identifikace 8. Želvušky a jejich identifikace z různých biotopech 9. Poznávaní motýlů 10. Akvaristika a její využití ve vzdělávání 11. Teraristika a její využití ve vzdělávání
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu prohloubit praktické dovednosti studentů, tak aby byli schopni po jeho ukončení naplánovat a realizovat botanické a zoologické praktické cvičení pro druhý stupeň základních škol a pro gymnázia v interním aj externím prostředí. Studenti získají teoretický a praktický základ pro realizaci školních praktických cvičení.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Zápočtový test
|
Doporučená literatura
|
|