-
Fletcher-Wood, H. (2021). Responzivní výuka: kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi.
-
Křísa B. et Prášil K. (red.). Sběr, preparace a konzervace rostlinného materiálu. UK Praha,. 1994.
-
Kubicová, S., Ptašková, H., Ptašek, J. (2009). Metodika výuky biologie na 2. stupni základních škol a středních školách z pohledu pedagogické praxe ? náměty pro začínajícího učitele. Ostrava: Synergie..
-
KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 1996.
-
Maslowski O. Didaktika biologie.- UP Olomouc.. 1990.
-
Petty,G. Moderní vyučování, Praha, Portál. 2002.
-
Švecová M., Čížková V., Růžková I., Stoklasa J. Cvičení z didaktiky biologie I.- UK Praha.. 2000.
-
Švecová M., Matějka D., Horychová I. Didaktika biologie a geologie v přípravě a dalším vzdělávání učitelů v České a Slovenské republice. UK Praha.. UK Praha, 2004.
-
Švecová M. Teorie a praxe zařazení školních projektů ve výuce přírodopisu, biologie a ekologie.- UK Praha.. 2001.
|