| Název předmětu | Prostředí pro výuku přírodovědných předmětů |
|---|---|
| Kód předmětu | CPPV/DPVP |
| Organizační forma výuky | Společná konzultace |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 0 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Témata: Přírodovědná učebna, teorie prázdné a plné učebny (1/P) Výuka mimo prostředí třídy - exkurze, venkovní učení (1/S) Bezpečnost práce v různých výukových prostředích (1/S) Exkurze do laboratoří a učeben - příklady dobré praxe (1/S) Venkovní učení - příklady dobré praxe, plánování aktivit (1/S) Virtuální prostředí a Augmented reality ve výuce (1/S) Metody a formy výuky: Převrácená učebna Exkurzní forma Metody zážitkové pedagogiky
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Účastníci popíší specifika různých výukových prostředí, včetně specializovaných učeben pro přírodovědné vzdělávání, a analyzují jejich vliv na proces učení (Kompetence 1.1, 3.1, 3.3). Plánují a připravují vyučovací jednotky s ohledem na prostorové a technické možnosti konkrétního prostředí, včetně zajištění bezpečnosti práce (Kompetence 2.1, 2.2, 2.3, 4.1, 6.1). Vyhodnocují efektivitu výuky realizované v různých prostředích, včetně venkovního a virtuálního, a navrhují způsoby využití nástrojů rozšířené reality ve vlastní výuce (Kompetence 1.2, 4.2, 5.1, 6.2). U kompetence 1.1 se předpokládá její rozvinutí již před vstupem do programu.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
Zápočet: aktivní účast, závěrečné kolokvium |
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|