Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Student learns to express different types of materials through drawing. Concentrates on the perception of light and shadow, works with tonality. Also develops different formal approaches to drawing.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti
|
Výstupy z učení
|
Student je schopen vysvětlit základní pojmy a terminologii figurální kresby. Má aktivní přístup k praktickým cvičením, účastní se veřejné prezentace a zhodnocení uměleckého projektu.
|
Předpoklady
|
Základní orientace v oblasti figurální kresby. Aktivní zapojení v praktických cvičení a realizaci vlastního projektu.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Požadavky pro splnění předmětu určuje aktuální sylabus vyučujícího.
|
Doporučená literatura
|
-
Hlušička, J. Michal Ranný 1993.
-
INGERLE, P. Plocha, hloubka, prostor. Perspektivní motivy a principy v umění. Brno, 2011.
-
LUCIE-SMITH, Edward. Artoday: Současné světové umění. Praha: Slovart, 1996. ISBN 80-858-7197-1.
-
TŘEŠTÍK, M. Umění vnímat umění. Guerilla writing about art.. Praha: Gasset, 2011. ISBN 978-80-87079-15-7.
|