-
DAVIDO, Roseline. Kresba jako nástroj poznání dítěte. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-717-8449-4.
-
DUBOWSKI, J. Umění versus řeč. Arteterapie s dětmi. Praha: Portál, 1995. ISBN 80-7178-065-0.
-
DYTRTOVÁ, K. Interpretace a metody ve vizuálních oborech. Ústí nad Labem, Acta Universitatis, 2013. ISBN 978-80-7414-250-5.
-
FULKOVÁ, M. Kresba jako komunikace: sociální a kulturní vlivy v dětském výtvarném projevu.. 2015.
-
KNECHT, P. Didaktická transformace aneb od "didaktického zjednodušení" k "didaktické rekonstrukci.". Praha: Karolinum, 2017.
-
KOMZÁKOVÁ, M., SLAVÍK, J. Umění ve službě, výchově, prevenci, expresivní terapii. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2009. ISBN 978-80-7290-415-0.
-
SLAVÍK, J. Artefiletika ? příležitost pro expresi v dialogu teorie a praxe. Kultura, umění a výchova [online]. 2015.
-
SLAVÍK, J., M. NEDĚLKA, J. VALENTA, O. HNÍK, K. BRÜCKNEROVÁ a K. DYTRTOVÁ. Didaktiky expresivních oborů: Tvorba a její reflexe ve výchově a vzdělávání. Oborové didaktiky: vývoj, stav, perspektivy. Brno: Masarykova univerzita, 2015. ISBN 978-80-210-7769-0.
|