-
BALVIN, J., KWADRANS L. (Eds.). Situation of Roma Minority in Czech, Hungary, Poland and Slovakia. Wroclaw: Foundation of Social Integration PROM, 2010.
-
ČŠI. Sekundární analýzy výsledků šetření PISA 2012. Praha, 2014.
-
FISCHER, S.; ŠKODA, J. Sociální patologie: Analýza příčin a možnosti ovlivňování závažných sociálně patologických jevů. Praha: Grada, 2009.
-
GERRING, J., CHRISTENSON, D. Applied Social Science Methodology. Cambridge: Cambridge University Press, 2017.
-
KALEJA, M. Speciálně pedagogické aspekty ve vzdělávání sociálně vyloučených žáků. Ostrava: Ostravská univerzita, 2014.
-
KOMENDOVÁ, M. Některé ekonomické aspekty vzdělávání v ČR. České Budějovice: Jihočeská univerzita, 2014.
-
MATĚJŮ, P., STRAKOVÁ, J. et al. (Ne)rovné šance na vzdělání. Praha: Academia, 2006.
-
MATĚJŮ, P., STRAKOVÁ, J., VESELÝ, A. Nerovnosti ve vzdělávání: od měření k řešení.. Slon, 2010.
-
POTUŽNÍKOVÁ, E., LOKAJÍČKOVÁ, V., & JANÍK, T. Mezinárodní srovnávací výzkumy školního vzdělávání v České republice: zjištění a výzvy. Pedagogická orientace, 2014.
-
PROCHÁZKA, M. Sociální pedagogika. Praha: Grada, 2012.
-
PRŮCHA, J. a kol. (ed.). Pedagogická encyklopedie. Praha: Grada, 2019.
-
SMITH, R. Doing Social Work Research. Open University Press, 2009.
-
SMOLÍK, A., SVOBODA, Z. a kol. Etopedické propylaje I.. Ústí nad Labem: PF UJEP, 2012.
-
STRAKOVÁ, J. Mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání. Metodologie, přínosy, rizika a příležitosti. Praha: KU, 2015.
-
SVOBODA, Z., MORVAYOVÁ, P. a kol. Schola Excludus. Ústí nad Labem: UJEP, 2010.
-
VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. Pedagogika pro učitele. Praha: Grada, 2011.
-
VOMÁČKOVÁ, H., CIHLÁŘ, D. Regionální disonance v hodnotových soudech adolescentů. Ústí n. L.: UJEP, 2015.
-
VOMÁČKOVÁ, H., CIHLÁŘ, D. Rodinné propylaje v pedagogickém nástinu. Ústí n. L.: UJEP, 2013.
|