-
FISCHER, S. Etopedie v penitenciární praxi. úÚstí nad Labem: Acta Universitatis Purkynianae, 2006. ISBN 978-80-704-4772-7.
-
FISCHER, S., ŠKODA, J. Sociální patologie. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2781-3.
-
FISCHER, S., ŠKODA, J., SVOBODA, Z., ZILCHER, L. Speciální pedagogika. Edukace a rozvoj osob se specifickými potřebami v oblasti somatické, psychické a sociální.. Praha: Triton, 2014. ISBN 978-80-7387-792-7.
-
FOX, G. Supporting children with behavioural difficulties: a guide for assistants in schools. Routledge, 2013.
-
KACHLÍK, Petr, Věra VOJTOVÁ a Karel ČERVENKA. Edukační přístupy k dětem v riziku, s problémy a s poruchami v chování: Educational attitudes towards children at risk, children with behavioural problems and children with behavioural disorders.. Brno: Masarykova univerzita, 2017. ISBN 978-80-210-8916-7.
-
LANGMEIER, J., MATĚJČEK, Z. Psychická deprivace v dětství. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1983-5.
-
MATOUŠEK, O., KROFTOVÁ, A. Mládež a delikvence.. Praha: Portál, 2003.
-
NEŠPOR, K. Návykové chování a závislost. Současné poznatky a perspektivy léčby. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-267-6.
-
SVOBODA, M., KREJČÍŘOVÁ, D., VÁGNEROVÁ, M. Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-566-0.
-
TOLAN, Patrick and Bennett LEAVENTHAL. Disruptive behaviour disorders.. Springer science and Business, 2013. ISBN 978-14-6147-557-6.
-
VÁGNEROVÁ, M. Psychopatologie pro pomáhající profese.. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-214-9.
|