-
AMFT, H., GERSPACH, M., MATTNER, D. Kinder mit gestörter Aufmerksamkeit. ADS als Herausforderung für Pedagogik und Terapie. Stuttgart: W. Kohlhammer GmbH, 2004. ISBN 3-17-018216-1.
-
ARCELUS, J., MUNDEN, A. Poruchy pozornosti a hyperaktivita.. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-625-X.
-
BARTOŇOVÁ, M. Kapitoly ze specifických poruch učení II. Reedukace specifických poruch učení (ed). Brno: Paido, 2005. ISBN 80-210-3613-3.
-
KLENKOVÁ, J. Diagnostika předškoláka. Brno: MC nakladatelství, 2003. ISBN 80-239-0082-X.
-
KUCHARSKÁ, A. - ŠVANCAROVÁ, D. Bezstarostné roky? 1. vyd.. Praha: Scentia, 2004. ISBN 80-7183-291-X.
-
NOVÁK, J. Dyskalkulie. Specifické poruchy počítání. 1. vyd.. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2000. ISBN 80-85808-82-X.
-
PACLT, I. a kol. Hyperkinetická porucha a poruchy chování. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1426-4.
-
POKORNÁ, V. Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení.. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-151-7.
-
POKORNÁ, Věra. Vývojové poruchy v dětství a dospělosti. 1.vyd.. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-773-2.
-
STERNBERG, R., GRIGORENKO, E. Dynamic Testing. New York: Cambridge University Press, 2000. ISBN 06520-8358.
-
ŠVANCAROVÁ, D., KUCHARSKÁ, A. Test rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky. Praha: Scentia, 2001. ISBN 80-7183-221-9.
-
TAYLOR, M. H. Dynamic Assessment With Pre-school Children: Implementation Integrity and Perceptions by Various Stakeholders of Relative Usefulness. American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine Vol 172., 2005.
-
ZELINKOVÁ, Olga. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: [nástroje pro prevenci, nápravu a integraci]. Vyd. 3.. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0044-4.
|