-
BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V. Diagnostika dítěte předškolního věku: co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let.. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1829-0.
-
DURDILOVÁ, Lucie a Jiřina KLENKOVÁ. Slovní zásoba dětí předškolního věku. Praha: Pedf UK, 2014. ISBN 978-80-7290-770-0.
-
GRIMM, H., SCHÖLER, H., MIKULAJOVÁ, M. Heidelberger Sprachentwicklungstest H-S-E-T, Heidelberský test vývoje řeči H-S-E-T. Brno: Psychodiagnostika, 1997.
-
Kejklíčková, I. Vady řeči u dětí.. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-271-9292-2.
-
KLENKOVÁ, J. Možnosti stimulace preverbálních a verbálních schopností vývojově postižených dětí.. Brno: Paido, 2000. ISBN 80-85931-91-5.
-
LECHTA, V. Diagnostika narušené komunikační schopnosti. 1. vyd.. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-801-5.
-
LECHTA, V. Symptomatické poruchy řeči.. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-572-5.
-
LECHTA, V. Terapie narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7178-961-5.
-
MORALES, C. Orofaciální regulační terapie.. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-105-0.
-
PEŠAT, P., PEŠATOVÁ, I., TOMICKÁ, V.. Pragmatic Communication Disorder in Socially Disadvantaged First-Grade Pupils.. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání., 2018.
-
SAIDLOVÁ MÁLKOVÁ, Gabriela a Filip SMOLÍK. Diagnostika jazykového vývoje: diagnostická baterie pro posouzení vývoje jazykových znalostí a dovedností dětí předškolního věku. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4239-7.
-
SMOLÍK, F. Vývoj receptivní znalosti jazyka v prvních dvou letech života. Československá psychologie, 2006, 50, 238-250.. ČSAV, 2006.
-
ŠKODOVÁ, E., JEDLIČKA, I. a kol. Klinická logopedie. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-546-6.
-
VOHRADNÍK, M. Poruchy řečové komunikace u velofaryngeální insuficience. Dolní Břežany: Scriptorium, 2001. ISBN 80-86197-24-7.
|