-
GRIMM, H., SCHÖLER, H., MIKULAJOVÁ, M. eidelberger Sprachentwicklungstest H-S-E-T, Heidelberský test vývoje řeči H-S-E-T.. Brno: Psychodiagnostika, 1997.
-
HARTMANN, B., LANGE, M. Mutismus v dětství, mládí a dospělosti. Praha: Triton, 2008. ISBN 978-80-7287-021-8.
-
KÁBELE, F. Rozvíjení hybnosti a řeči dětí s dětskou mozkovou obrnou.. Praha: UK, 1998.
-
LECHTA, V. a kol. Terapie narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7178-961-5.
-
LECHTA, V. Diagnostika narušené komunikační schopnosti. 1. vyd.. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-801-5.
-
LECHTA, V. Symptomatické poruchy řeči.. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7178-572-5.
-
PEŠAT, P., PEŠATOVÁ, I., TOMICKÁ, V.. Pragmatic Communication Disorder in Socially Disadvantaged First-Grade Pupils.. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání., 2018.
-
ŠKODOVÁ, E., JEDLIČKA, I. a kol. Klinická logopedie. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-546-6.
-
VRBOVÁ R. A KOL. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu narušené komunikační schopnosti.. Olomouc: UPOL, 2015. ISBN 978-80-244-4676-9.
|