-
Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů.
-
ÚSTAV PRO JAZYK ČESKÝ AKADEMIE VĚD ČR. Internetová jazyková příručka a další on-line aplikace na webu.Čmejrová, S., Daneš, F., Světlá, J. Jak napsat odborný text. Praha 1999..
-
Barilla, J., Simr, P., Sýkorová, K. Microsoft Excel 2016: podrobná uživatelská příručka. Brno, 2016. ISBN 978-80-251-4838-9.
-
Berki, J.; Drábková, J. Základy informatiky pro 1. stupeň ZŠ.
-
Kalaš, I. a kol. Premeny školy v digitálnom veku. ISBN 978-80-10-02409-4.
-
Kalaš, I.; Mayerová, K. Základy programování ve Scratch pro 5. ročník základní školy.
-
KOČIČKA, P. Praktická typografie.. Brno, 2000. ISBN 80-7226-385-4.
-
Maněnová, M., Pekárková, S. Rozvoj informatického myšlení s využitím robotických hraček v MŠ a na 1. stupni ZŠ.
-
Pecinovský, J., Pecinovský, R. Office 2016: průvodce uživatele. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5691-2.
-
PEŠAT, P. E-etopedie aneb poruchy chování v kyberprostoru. 2013. ISBN 978-80-86499-08-6.
-
Procházka, J.; Lapeš, J.; Tocháček, D. Edukační robotika s LEGO? WeDo 2.0 pro 1. stupeň základní školy.
-
Vaníček, J.; Nagyová, I.; Tomcsányiová, M. Programování ve Scratch pro 2. stupeň základní školy.
|