-
HARTMANN, B., LANGE, M. Mutismus v dětství, mládí a dospělosti. Praha: Triton, 2008. ISBN 978-80-7287-021-8.
-
KLENKOVÁ, J. Možnosti stimulace preverbálních a verbálních schopností vývojově postižených dětí.. Brno: Paido, 2000. ISBN 80-85931-91-5.
-
LECHTA, V. Diagnostika narušené komunikační schopnosti. 1. vyd.. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-801-5.
-
LECHTA, V., KRÁLIKOVÁ, B. Když naše dítě nemluví plynule. Koktavost a jiné neplynulosti řeči. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-849-4.
-
LECHTA, V. Symptomatické poruchy řeči u dětí. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-433-5.
-
LECHTA, V. Terapie narušené komunikační schopnosti.. Praha: Portál, 2005.
-
LEJSKA, M. Poruchy verbální komunikace a foniatrie.. Brno: Paido, 2003. ISBN 80-7315-038-7.
-
MORALES, C. Orofaciální regulační terapie.. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-105-0.
-
PEŠAT, P., PEŠATOVÁ, I., TOMICKÁ, V.. Pragmatic Communication Disorder in Socially Disadvantaged First-Grade Pupils.. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání., 2018.
-
SMOLÍK, F. Vývoj receptivní znalosti jazyka v prvních dvou letech života. Československá psychologie, 2006, 50, 238-250.. ČSAV, 2006.
-
SOVÁK, M. Logopedie. Metodika a didaktika.. Praha: SPN, 1987.
-
ŠKODOVÁ, E., JEDLIČKA, I. a kol. Klinická logopedie. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-546-6.
-
VOHRADNÍK, M. Poruchy řečové komunikace u velofaryngeální insuficience. Dolní Břežany: Scriptorium, 2001. ISBN 80-86197-24-7.
-
VRBOVÁ R. A KOL. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu narušené komunikační schopnosti. UPOL, 2015.
|