-
BARTOŠ, Aleš a RAISOVÁ. Testy a dotazníky pro vyšetřování kognitivních funkcí, nálady a soběstačnosti. Praha: Mladá fronta, 2019. ISBN 978-80-204-5490-4.
-
BEDNÁŘOVÁ, Jiřina a ŠMARDOVÁ, Vlasta. Diagnostika dítěte předškolního věku: co by dítě mělo umět ve věku od 3. Brno: Edika, 2015. ISBN 978-80-266-0658-1.
-
BENDOVÁ, P. a P. ZIKL. Dítě s mentálním postižením ve škole.. Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3070-7.
-
JUCOVIČOVÁ, Drahomíra et al. Individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami: se specifickými poruchami učení a chování, s mentálním postižením (v MŠ i ZŠ), se sociálním znevýhodněním, z cizojazyčného prostředí.. Praha: D+H, 2009. ISBN 978-80-87295-00-7.
-
KNOTOVÁ, Dana a kol. Školní poradenství. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4502-2.
-
MICHALÍK, Jan a kol. Podpůrná opatření ve vzdělávání. Praha: Člověk v tísni, 2015. ISBN 978-80-87456-57-6.
-
Procházka Roman, Šmahaj, Jan, Kolařík Marek, Lečbych Martin. Teorie a praxe poradenské psychologie. Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4451-3.
-
SVOBODA, Zdeněk, Ladislav, ZILCHER, et al. Koordinátor inkluze ve škole. Ústí nad Labem: UJEP, 2019.
-
VALENTA, Milan et al. Psychopedie: [teoretické základy a metodika].. Praha: Parta, 2009. ISBN 978-80-7320-137-1.
-
VOSTRÝ, M. et al.. Efektivita edukační intervence u osob trpících Alzheimerovou chorobou. Ústí nad Labem: FZS UJEP, 2018. ISBN 978-80-7561-117-8.
-
VOSTRÝ, Michal et al. Podpora osob s Alzheimerovou chorobou za využití informačních a komunikačních technologií z pohledu pomáhajících profesí.. Ústí nad Labem: FZS UJEP, 2019. ISBN 978-80-7561-206-9.
|