-
BARVÍKOVÁ, Jana et. al. Katalog podpůrných opatření - dílčí část. Pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. ISBN 978-80-244-4616-5.
-
BEDNÁŘOVÁ, Jiřina a Vlasta ŠMARDOVÁ. Diagnostika dítěte předškolního věku: co by dítě mělo umět ve věku. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1829-0.
-
DURDILOVÁ, Lucie a Jiřina KLENKOVÁ. Slovní zásoba dětí předškolního věku. Praha: Pedf UK, 2014. ISBN 978-80-7290-770-0.
-
HÁDKOVÁ, Kateřina. Vzdělávání žáků a studentů s kochleárním implantátem.. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2012. ISBN 978-80-7290-618-5.
-
LECHTA, V. Diagnostika narušené komunikační schopnosti. 1. vyd.. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-801-5.
-
SAIDLOVÁ MÁLKOVÁ, Gabriela a Filip SMOLÍK. Diagnostika jazykového vývoje: diagnostická baterie pro posouzení vývoje jazykových znalostí a dovedností dětí předškolního věku. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4239-7.
-
ŠKODOVÁ, Eva, JEDLIČKA, Ivan a kol. Klinická logopedie. Praha, Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-340-6.
|