-
BARVÍKOVÁ, Jana a kol. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sluchového postižení nebo oslabení sluchového vnímání.. Olomouc: UPOL,, 2015. ISBN 978-80-244-4616-5.
-
HÁDKOVÁ, Kateřina. Člověk se sluchovým postižením. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2016. ISBN 978-80-7290-619-2.
-
KOMORNÁ, Marie. Psaná čeština českých neslyšících - čeština jako cizí jazyk.. Praha: Česká komora tlumočníků znakového jazyka o. s.,, 2008. ISBN 978-80-87153-44-4.
-
LEONHARDT, Annette. Einführung in die Hörgeschädigtenpädagogik.. Ernst Reinhardt Verlag München, Basel, UTB, 2002.
-
LEONHARDT, Annette. Grundwissen Hörgeschädigtenpädagogik. Ernst Reinhardt Verlag München, Basel, UTB, 2019.
-
LEONHARDT, Annette. Inklusion im Förderschwerpunkt Hören. Verlag W. Kohlhammer, Stuttgart, 2018.
-
LEONHARDT, Annette und Melanie POSPISCHIL. Internationale Ansätze zur schulischen Inklusion. Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn, 2018.
-
STRNADOVÁ, Věra. Hádej, co říkám, aneb, odezírání je nejisté umění. 2. dopl. vyd.. Praha: Asociace organizací neslyšících, nedoslýchavých a jejich přátel, 2001. ISBN 80-903035-0-1.
|