-
CANGELOSI, J. S. Strategie řízení třídy. Praha, 1994. ISBN 80-7178-083-9.
-
FONTANA, D. Psychologie ve školní praxi. Praha, Portál, 1997. ISBN 80-7178-063-4.. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178626-8.
-
GRECMANOVÁ,H., URBANOVSKÁ,E. Aktivizační metody ve výuce, prostředek ŠVP. Olomouc: Hanex, 2007. ISBN 80-85783-73-8.
-
LAŠEK, J. Sociálně psychologické klima školních tříd a školy. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. ISBN 978-80-7041-980.
-
LOKŠANOVÁ, I., LOKŠA, J. Pozornost, motivace, relaxace a tvořivost dětí ve škole. Praha: Portál, 1999.
-
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika.. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-807-3576-790.
-
NELEŠOVSKÁ, A. Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-0738-1.
-
Petty G. Moderní vyučování. - Portál, Praha.. 1996.
-
REITMAYEROVÁ, E., BROUMOVÁ, V. Cílená zpětná vazba : metody pro vedoucích skupin a učitele. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-317-8.
-
SMITH, Ch. Třída plná pohody. Praha: Portál, 1994. ISBN 80-7178-097-9.
-
SPOUSTA, V. Základní výchovné činnosti třídního učitele. Brno: MU, 1994. ISBN 80-210-0552-1.
-
Střelec, S. et al. Kapitoly z teorie a metodiky výchovy I.. Brno: Paido, 1998.
|