-
Vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, ve znění pozdějších předpisů.
-
Vyhláška č. 48/2005 Sb. o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky ve znění pozdějších předpisů.
-
Vyhláška č. 72/2005 Sb. o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních ve znění pozdějších předpisů.
-
Zákon č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů.
-
Zákon 561/2004 Sb. ze dne 24. září 2004 o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) ve znění pozdějších předpisů.
-
ČÁP,J.,Mareš,J. Psychologie pro učitele.. Praha: Portál, 2007.
-
FISCHER, S., ŠKODA, J. Speciální pedagogika. Edukace a rozvoj osob se somatickým, psychickým a sociálním znevýhodněním. Praha: Triton, 2014. ISBN 978-80-7387-792-7.
-
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika.. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-807-3576-790.
-
POKORNÁ, Věra. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. 4. vyd.. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-817-3.
-
Vágnerová. Školní poradenská psychologie pro pedagogy. Praha, 2005. ISBN 80-246-1074-4.
-
VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. a kol. Pedagogika pro učitele. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1734-0.
|