-
ASKANAS, V., SERRATRICE, G., ENGEL, W., K. (Eds.). Inclusion-Body Myositis and Myopathies.. Cambridge: Cambridge University Press, 2008.
-
BARTOŇOVÁ, M., BYTEŠNÍKOVÁ, I. ET AL. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. 1. vyd.. Brno: MU, 2013.
-
BARTOŇOVÁ, M., PITNEROVÁ, P. ET AL. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole. 1. vyd.. Brno: MU, 2013.
-
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. ET AL. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy.. Brno: MU, 2013.
-
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. ET AL. Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu.. Brno: MU, 2013.
-
FIALOVÁ, I., OPATŘILOVÁ, D., PROCHÁZKOVÁ, L. Somatopedie. Texty k distančnímu vzdělávání.. Brno: Paido, 2012.
-
FISCHER, S., ŠKODA, J., SVOBODA, Z., ZILCHER, L. Speciální pedagogika. Edukace a rozvoj osob se specifickými potřebami v oblasti somatické, psychické a sociální.. Praha: Triton, 2014. ISBN 978-80-7387-792-7.
-
GRAYSON, R., WING, J., TUSIINE, H., OXTOBY, G., MORLING, E. Supporting Children with Cerebral Palsy.. Abingdon: Routledge, 2016.
-
LEVITT, S., ADDISON, A. Treatment of Cerebral Palsy and Motor Delay.. Hoboken: John Wiley & Sons, Inc., 2019.
-
OPATŘILOVÁ, D. Grafomotorika a psaní u žáků s tělesným postižením. 1. vyd.. Brno: Masarykova univerzita, 2014.
-
OPATŘILOVÁ, D., ZÁMEČNÍKOVÁ, D. Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením.. Brno: MU, 2008. ISBN 978-80-210-4575-0.
-
PANTELIADIS, CH., P. (Ed.). Cerebral Palsy. A Multidisciplinary Approach.. Thessaloniki: Aristotle University of Thessaloniki, 2018.
-
VÍTKOVÁ, M. Somatopedie. Distanční studijní text.. Opava: Slezská univerzita, 2019.
|