-
ARMSTRONG, Felicity; ARMSTRONG, Derrick; BARTON, Len. Inclusive education: Policy, contexts and comparative perspectives. Routledge. NY: David Fulton Publishers Ltd, 2016.
-
BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, et al. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma: Inclusion in schools and society as an interdisciplinary issue. 2., upravené vydání.. Brno: Masarykova univerzita, 2016. ISBN 978-80-210-8140-6.
-
ČADILOVÁ, Věra a Zuzana ŽAMPACHOVÁ. Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: pro žáky s poruchou. Praha: Pasparta, 2016.
-
HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3070-7.
-
HORNBY, Garry. Inclusive special education: evidence-based practices for children with special needs and diabilities.. New York: Springer, 2014. ISBN 978-1-4939-1482-1.
-
KALEJA, Martin. (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze.. Opava: Slezská Univerzita v Opavě, 2015. ISBN 978-80-7510-191-4.
-
LECHTA, V. Inkluzivní pedagogika.. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1123-5.
-
ZILCHER, Ladislav a Zdeněk SVOBODA. Inkluzivní vzdělávání: efektivní vzdělávání všech žáků.. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0789-6.
|