-
BEDNÁŘOVÁ, J. - ŠMARDA, R. S kamarády do školy. I.a II. díl.. Praha: Albatros, 2004. ISBN 80-00-01471-8.
-
BOGDANOWITZOVÁ, M., SWIERKOSZOVÁ, J. Metoda dobrého startu. 1. vyd.. Ostrava: Kasimo, 1998. ISBN 80-902497-0-1.
-
DOLEŽALOVÁ, Jana. Děti čtou a nevědí o čem. 1.vyd.. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-869-2.
-
JANEČKOVÁ, D. Hry pro pravo-levou orientaci. 1. vyd.. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2004. ISBN 80-7311-024-5.
-
JUCOVIČOVÁ, D. - ŽÁČKOVÁ, H. Děti s odkladem školní docházky a jejich úspěšný start ve škole. 4. aktualiz. vyd.. Praha: D+H, 2005. ISBN 80-903579-0-3.
-
JUCOVIČOVÁ, D. - ŽÁČKOVÁ, H. Smyslové vnímání. Metody reedukace specifických poruch učení.. Praha: D+H, 2003. ISBN 80-239-4467-3.
-
JUCOVIČOVÁ, Drahomíra, ŽÁČKOVÁ, Hana. Reedukace specifických poruch učení u dětí. 1.vyd.. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-474-8.
-
KUCHARSKÁ, A. - ŠVANCAROVÁ, D. Bezstarostné roky? 1. vyd.. Praha: Scentia, 2004. ISBN 80-7183-291-X.
-
KUTÁLKOVÁ, D. Jak připravit dítě do 1. třídy. 1. vyd.. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1040-4.
-
MATĚJČEK, Z. Dyslexie, specifické poruchy čtení. 3. upr. vyd.. Jinočany: H + H, 1995. ISBN 80-857-8727-X.
-
MICHALOVÁ, Z. Reedukace a kompenzace dyslexie, dysgrafie, dysortografie.. Liberec: TUL, 2011. ISBN 978-80-7372-744-4.
-
NOVÁK, J. Dyskalkulie. Specifické poruchy počítání. 1. vyd.. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2000. ISBN 80-85808-82-X.
-
POKORNÁ, Věra. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. 4. vyd.. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-817-3.
-
POKORNÁ, Věra. Vývojové poruchy v dětství a dospělosti. 1.vyd.. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-773-2.
-
SINDELAROVÁ, B. Předcházíme poruchám učení. 4. vyd.. Prah: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-262-1.
-
ZELINKOVÁ, O. Poruchy učení: dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD. 10. zcela přeprac. a rozš. vyd.. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-800-7.
|