-
BOOTH, Tony a Mel AINSCOW. Index for inclucion: developing learning and participation in schools. Centre for Studies on Inklusive Education, 2011.
-
BROŽ, Miroslav, KINTLOVÁ, Petra, TOUŠEK, Ladislav. Kdo drží Černého Petra. Praha: Člověk v tísni, o.p.s.,, 2007.
-
GIDDENS, A. Sociologie. Praha: Argo, 2013. ISBN 978-80-257-0807-1.
-
JANSKÁ, Iva., HABART, Tomáš. Pojďte do školy! (Ne)Rovné šance na vzdělávání znevýhodněných dětí. Člověk v tísni, o. p. s., Praha, 2011.
-
KALEJA, Martin. (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze.. Opava: Slezská Univerzita v Opavě, 2015. ISBN 978-80-7510-191-4.
-
KOL. AUT. Bedekr sociálním znevýhodněním pro učitele základní školy. Plzeň: ZČU, 2011. ISBN 978-80-261-0053-9.
-
KOL. AUT. Katalog podpůrných opatření pro žáky se sociálním znevýhodněním. Olomouc: UPOL, 2015.
-
SIROVÁTKA, Tomáš., ŠIMÍKOVÁ, Ivana., JAHODA, Robert a Jana GODAROVÁ. Chudoba, materiální deprivace a sociální vyloučení v České republice s důrazem na děti a domácnosti vychovávající děti. Praha: VÚPSV, 2015.
-
SVOBODA, Z., MORVAYOVÁ, P. a kol. Schola Excludus. Ústí n.L.: PF UJEP, 2010. ISBN 978-80-7414-221-5.
-
THOMPSON, Ian. Tackling Social Disadvantage Through Teacher Education.. St. Albans: Critical Publishing, 2017.
|