-
ARMSTRONG, Felicity; ARMSTRONG, Derrick; BARTON, Len. Inclusive education: Policy, contexts and comparative perspectives. Routledge. NY: David Fulton Publishers Ltd, 2016.
-
BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, et al. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma: Inclusion in schools and society as an interdisciplinary issue. 2., upravené vydání.. Brno: Masarykova univerzita, 2016. ISBN 978-80-210-8140-6.
-
BITTMANNOVÁ, Lenka. Speciálněpedagogické minimum pro učitele: co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními. Praha: Pasparta, 2019.
-
BRYANT, Diane P.; BRYANT, Brian R.; SMITH, Deborah D. Teaching students with special needs in inclusive classrooms. Sage Publications, 2019.
-
ČADILOVÁ, Věra a Zuzana ŽAMPACHOVÁ. Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: pro žáky s poruchou. Praha: Pasparta, 2016.
-
KOVÁŘOVÁ, R., JANKŮ, K. Postavení a kompetence speciálního pedagoga v rámci integračního procesu na běžné škole. Ostrava: OU, 2008. ISBN 978-80-7368-548-5.
-
LECHTA, V. Inkluzivní pedagogika.. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1123-5.
-
ZELINKOVÁ, Olga. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: [nástroje pro prevenci, nápravu a integraci]. Vyd. 3.. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0044-4.
-
ZILCHER, Ladislav a Zdeněk SVOBODA. Inkluzivní vzdělávání: efektivní vzdělávání všech žáků.. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0789-6.
|