-
Edukace seniorů. Geragogika a gerontodidaktika.
-
Gruss, P. Perspektivy stárnutí. Praha, 2009.
-
HAŠKOVCOVÁ, H. Fenomén stáří. Praha: HBT, 2010.
-
JANIŠ, Kamil ml. a Jitka SKOPALOVÁ. Volný čas seniorů. Praha: Grada, 2016.
-
JESENSKÝ, J. Andragogika a gerontagogika handicapovaných. Praha: Karolinum, 2000.
-
KALNICKÝ, Juraj. Celoživotní učení, edukace dospělých a seniorů (relační a kauzální analýza geneze).. Ostrava: Repronis, 2014.
-
KALVACH, Z. a kol. Geriatrie a gerontologie. Praha, 2004.
-
KLEVETOVÁ, D. Motivační prvky při práci se seniory. 2. přepracované vydání. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-247-5790-2.
-
LANGMEIER, J., KREJČÍŘOVÁ,D. Vývojová psychologie. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1284-9.
-
MERRIAM, Sharan B., Rosemary S. CAFFARELLA a Lisa BAUMGARTNER. Learning in adulthood : a comprehensive guide. San Francisco: John Wiley & Sons, 2007.
-
MÜHLPACHR, P. Gerontopedagogika. Brno,Masarykova unverzita, 2004.
-
NOVOSAD, Libor. Poradenství pro osoby se zdravotním a sociálním znevýhodněním: základy a předpoklady dobré poradenské praxe. Praha : Potrál, 2009.
-
ONDRÁKOVÁ, Jana et al. Vzdělávání seniorů a jeho specifika. Červený Kostelec: Pavel Mervart, 2012.
-
RŮŽIČKA, E., ROTH, J., KAŇOVSKÝ, P. Parkinsonova nemoc a parkinsonské syndromy. Praha: Galén, 2000.. ISBN 80-7262-048-7.
-
VOSTRÝ, M., VETEŠKA J., et al. Kognitivní rehabilitace seniorů: psychosociální a edukační souvislosti. Praha: Grada, 2021.
|