-
ČADILOVÁ, V., JŮN, H., THOROVÁ, K. Agrese u lidí s mentální retardací a autismem.. Praha: Portál, 2007.
-
FISCHER, S., ŠKODA, J., SVOBODA, Z., ZILCHER, L. Speciální pedagogika: Edukace a rozvoj osob se specifickými potřebami v oblasti somatické, psychické a sociální. 2. vyd.. Praha: Triron, 2014. ISBN 978-80-7387-792-7.
-
GILLBERG, CH., PEETERS, T. Autismus - zdravotní a výchovné aspekty.. Praha: Portál, 2008.
-
HRDLIČKA, M., KOMÁREK, V. Dětský autismus: Přehled současných poznatků.. Praha: Portál, 2004.
-
THOROVÁ, K. Poruchy autistického spektra.. Praha: Portál, 2006.
-
Vágnerová, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. Portál, Praha, 2004. ISBN 80-7178-214-9.
-
VINSON, B., P. Preschool and School-Age Language Disorders.. Florida: Cengage Learning., 2012.
-
VOSMIK, M., BĚLOHLÁVKOVÁ, L. Žáci s poruchou autistického spektra v běžné škole: Možnosti integrace na ZŠ a SŠ. Praha: Portál, 2010.
-
ZILCHER, L. Verbální projevy žáků s autismem při afektivních záchvatech. In Sborník kol. autorů (Eds.), Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti.. Ústí nad Labem: PF UJEP, 2013. ISBN 978-80-7414-602-2.
-
ZVOLSKÝ, P. Speciální psychiatrie.. Praha: Karolinum, 2001.
|