-
ARMSTRONG, Felicity; ARMSTRONG, Derrick; BARTON, Len. Inclusive education: Policy, contexts and comparative perspectives. Routledge. NY: David Fulton Publishers Ltd, 2016.
-
BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, et al. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma: Inclusion in schools and society as an interdisciplinary issue. 2., upravené vydání.. Brno: Masarykova univerzita, 2016. ISBN 978-80-210-8140-6.
-
BITTMANNOVÁ, Lenka. Speciálněpedagogické minimum pro učitele: co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními. Praha: Pasparta, 2019.
-
BROWN, Zeta. Inclusive Education: Perspectives on pedagogy, policy and practice. Routledge, 2016.
-
ČADILOVÁ, Věra a Zuzana ŽAMPACHOVÁ. Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: pro žáky s poruchou. Praha: Pasparta, 2016.
-
GLAZZARD, Jonathan, Jane STOKOE, Alison HUGHES, Annette NETHERWOOD a Lesley NEVE. Teaching & supporting children with special educational needs & disabilities in primary schools. Los Angleles: SAGE, 2015.
-
HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3070-7.
-
HORNBY, Garry. Inclusive special education: evidence-based practices for children with special needs and diabilities.. New York: Springer, 2014. ISBN 978-1-4939-1482-1.
-
LECHTA, V. (ed.). Základy inkluzivní pedagogiky: dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. 1. vyd.. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-679-7.
-
TANNENBERGEROVÁ, Monika. Průvodce školní inkluzí aneb Jak vypadá kvalitní základní škola současnosti?. Praha: Wolters Kluwer ČR, a.s., 2016. ISBN 978-80-7552-008-1.
-
ZELINKOVÁ, Olga. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: [nástroje pro prevenci, nápravu a integraci]. Vyd. 3.. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0044-4.
-
ZILCHER, Ladislav a Zdeněk SVOBODA. Inkluzivní vzdělávání: efektivní vzdělávání všech žáků.. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0789-6.
|