-
GOETZ, Michal, UHLÍKOVÁ, Petra. ADHD - porucha pozornosti s hyperaktivitou. 1.vyd.. Praha: Galén, 2009. ISBN 978-807-2626-304.
-
JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Metody hodnocení a tolerance dětí se specifickými poruchami učení. aktualiz. vyd.. Praha: D & H, 2006. ISBN 80-903579-4-6.
-
JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Metody práce s dětmi s LMD především pro učitele a vychovatele. 1. vyd.. Praha: D & H, 2003. ISBN 80-239-4468-1.
-
MICHALOVÁ, Z. Vybrané kapitoly z problematiky specifických poruch učení. 1. vyd.. Liberec: TU, 2008. ISBN 978-80-7372-318-7.
-
POKORNÁ, V. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. 4.vyd.. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-807-3678-173.
-
ŚAUEROVÁ, M. a kol. Speciální pedagogika v praxi. Komplexní péče o děti s e SPUCH. 1. vyd.. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4369-1.
-
ZELINKOVÁ, Olga. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: [nástroje pro prevenci, nápravu a integraci]. Vyd. 3.. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0044-4.
|