-
BAZALOVÁ, B. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v zemích Evropské unie a v dalších vybraných zemích. 1. vyd.. Brno: Masarykova univerzita, 2006. ISBN 80-210-3971-X.
-
FISCHER, S., ŠKODA, J., SVOBODA, Z., ZILCHER, L. Speciální pedagogika: Edukace a rozvoj osob se specifickými potřebami v oblasti somatické, psychické a sociální. 2. vyd.. Praha: Triron, 2014. ISBN 978-80-7387-792-7.
-
HORNBY, Garry. Inclusive special education: evidence-based practices for children with special needs and diabilities.. New York: Springer, 2014. ISBN 978-1-4939-1482-1.
-
PIPEKOVÁ, Jarmila a Marie VÍTKOVÁ, et al. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society.. ISBN 978-80- 210-7530-.
-
POTMĚŠIL, Miloň. Sociální prostředí ve škole a inkluzivní vzdělávání. ISBN 978-80-244-5295-.
-
SLOWÍK, Josef. Speciální pedagogika. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1733-3.
-
VÁGNEROVÁ, M. Psychopatologie pro pomáhající profese.. Praha, 2012. ISBN 978-80-262-0225-7.
-
ZILCHER, Ladislav a Zdeněk SVOBODA. Inkluzivní vzdělávání: efektivní vzdělávání všech žáků.. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0789-6.
|