-
BECHYŇOVÁ, V., KONVIČKOVÁ, M. Sanace rodiny. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0031-4.
-
ČERNÁ, A. Kyberšikana. Průvodce novým fenoménem. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4577-0.
-
FISCHER, Slavomil a Jiří ŠKODA. Sociální patologie: závažné sociálně patologické jevy, příčiny, prevence, možnosti řešení. 2., rozš. a aktualiz. vyd.. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5046-0.
-
GILLERNOVÁ, I., KREJČOVÁ, L. a kol. Sociální dovednosti ve škole. Praha:Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3472-9.
-
CHARFE, Lowis a Ali GARDNER. Social Pedagogy a Social Work.. London: SAGE Publications, 2019. ISBN 978-15-2644-206-.
-
KOL. AUT. Bedekr sociálním znevýhodněním pro učitele střední školy. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011. ISBN 978-80-261-0054-6.
-
KOLÁŘ, M. Cesta k léčbě šikany. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-871-5.
-
NIKLESOVÁ, E. Mediální gramotnost a mediální výchova: studijní texty. České Budějovice: Vlastimil Johanus, 2010. ISBN 978-80-904247-6-0.
-
PROCHÁZKA, M. Sociální pedagogika. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-3470-5.
-
SVOBODA, Z., MORVAYOVÁ, P. a kol. Schola Excludus. Ústí n.L.: PF UJEP, 2010. ISBN 978-80-7414-221-5.
-
SVOBODA, Zdeněk a Arnošt SMOLÍK. Etopedické propylaje I.: aktuální otázky systému náhradní výchovné péče o jedince s poruchou chování. Vyd. 1.. Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně, 2012. ISBN 978-80-7414-529-2.
|